Privat-konto

Allerede har en konto? Log ind nu

Priser

Dage 30
Priser fra 1.495 ,-

Priser er eksklusiv moms

Udfyld

Payment types: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Allerede har en konto? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Efter branche

Ledige stillinger

  • Job Squad

    30. Apr

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • TMPO Connexio

    30. Apr

    Vil du være vores nye fundraiser og støtte de mest sårbare? Lige nu har sårbare mennesker brug for en stemme i verden.

     

    Én samtale ad gangen, én forskel ad gangen

    For at vi kan udføre vores vigtige arbejde, rundt omkring i verden, er vi afhængige af donationer fra private bidragsydere. Derfor er din rolle som fundraiser afgørende for, at vi kan fortsætte vores arbejde!

    Vi søger nye kollegaer til vores fundraiserteam. Som fundraiser vil du kontakte potentielle medlemmer og mennesker, som ønsker at støtte vores gode arbejde. Erfaring med telemarketing er en fordel, men ikke et krav.

    Vi sørger for, at du får en grundig oplæring i manuskripter og kampagner, så du føler dig godt klædt på til opgaven. Du vil også få løbende støtte og udvikle nye kompetencer, som kan styrke din professionelle karriere.

    Vi tilbyder:

    • En konkurrencedygtig fast løn i henhold til lokal overenskomst for området
    • En skøn udsigt - vores kontor er placeret i Malaga, Spanien
    • Spansk arbejdskontrakt med betalt sygesikring i henhold til lov
    • En hyggelig arbejdsplads, hvor vi værdsætter fællesskabet
    • Et unikt indblik i NGO-sektoren

    Vi forventer, at du har:

    • Energi, liv i stemmen og et smil på læben, når du taler med folk
    • Gåpåmod og lyst til at lære om fundraising og salgsteknikker
    • Et godt humør, der bidrager til den positive stemning i teamet
    • Evnen til at kommunikere effektivt; du er god til at tale med mennesker
    • Modstandskraft; du lader dig ikke slå ud af mange afslag

    Er du klar til at tage telefonen og gøre en forskel?

    Det er let:

    1. Udfyld denne formular
    2. Vi ringer dig op, og du får svar på alle dine spørgsmål

    [kontakt-form-b2b]

    Yderligere information:

    Lønnen fastsættes efter kvalifikationer, og der er mulighed for lønstigning baseret på performance. Stillingen er placeret på TMPO's kontorer i Malaga, Spanien.

     

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Triaba

    30. Apr

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Bilka

    23. Maj

    Salgsassistentelev til Home

    Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt – som kunde mærker man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én, der ikke er. Det er forskellen, der gør, at kunderne kommer igen og igen.

    I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Det er en ubegrundet fordom, at du blot fylder varer på hylder – for hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre fede opgaver.


    Hverdagen

    Du bliver fra starten engageret i et levende arbejdsliv med masser af ansvar, for selvom du er under uddannelse, er du også allerede i gang med din karriere.

    Ansøgningskrav

    For at starte som salgsassistentelev hos os, skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

    • EUD/EUX Business-eksamen
    • HHX-eksamen
    • Studentereksamen, HF’er eller HTX’er kombineret med 5-ugers EUD/HGS

    Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og adgangskrav lige her.

    Så er du på jagt efter en uddannelse, hvor mulighederne for at gøre karriere er rigtig gode? Har du gåpåmod og evner til at gennemføre et seriøst uddannelsesforløb – så er salgsassistentelevuddannelsen lige noget for dig!

    Jobbet
    Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag og hurtigt ansvar for dine egne områder.

    Du arbejder blandt andet med

    • salg
    • eksponering af varer
    • kundevejledning
    • drift af varehuset


    Lidt om Home
    I Home sælger vi køkkenudstyr, glas, porcelæn, gaveartikler og lamper. Vi har et godt arbejdsmiljø og er gode til at få tingene til at gå op i en højere enhed. Og det kan vores kunder godt mærke. Vi er med på, hvad der rører sig inden for området, og vi brænder for at præstere og forbedre resultaterne hver dag.


    Interesseret?
    Læs mere her.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Føtex

    23. Maj

    Salgsassistentelev til Frugt og Grønt

    Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt – som kunde mærker man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én, der ikke er. Det er forskellen, der gør, at kunderne kommer igen og igen.

    I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Det er en ubegrundet fordom, at du blot fylder varer på hylder – for hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre fede opgaver.


    Hverdagen

    Du bliver fra starten engageret i et levende arbejdsliv med masser af ansvar, for selvom du er under uddannelse, er du også allerede i gang med din karriere.

    Ansøgningskrav

    For at starte som salgsassistentelev hos os, skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

    • EUD/EUX Business-eksamen
    • HHX-eksamen
    • Studentereksamen, HF’er eller HTX’er kombineret med 5-ugers EUD/HGS

    Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og adgangskrav lige her.

    Så er du på jagt efter en uddannelse, hvor mulighederne for at gøre karriere er rigtig gode? Har du gåpåmod og evner til at gennemføre et seriøst uddannelsesforløb – så er salgsassistentelevuddannelsen lige noget for dig!

    Jobbet
    Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag og hurtigt ansvar for dine egne områder.

    Du arbejder blandt andet med

    • salg
    • eksponering af varer
    • kundevejledning
    • drift af varehuset


    Lidt om Frugt og Grønt

    Vi er et team af dygtige og positive kolleger, der hver dag sørger for at præsentere et stort og indbydende sortiment af frisk frugt og grønt til kunderne. Vi har et nært samarbejde med udvalgte producenter, og vi er stolte af vores yderst brede og sæsonaktuelle udvalg af frugter og grøntsager.


    Interesseret?
    Læs mere på her.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Føtex

    23. Maj

    Salgsassistentelev til Køl og Frost

    Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt – som kunde mærker man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én, der ikke er. Det er forskellen, der gør, at kunderne kommer igen og igen.

    I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Det er en ubegrundet fordom, at du blot fylder varer på hylder – for hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre fede opgaver.


    Hverdagen

    Du bliver fra starten engageret i et levende arbejdsliv med masser af ansvar, for selvom du er under uddannelse, er du også allerede i gang med din karriere.

    Ansøgningskrav

    For at starte som salgsassistentelev hos os, skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

    • EUD/EUX Business-eksamen
    • HHX-eksamen
    • Studentereksamen, HF’er eller HTX’er kombineret med 5-ugers EUD/HGS

    Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og adgangskrav lige her

    Så er du på jagt efter en uddannelse, hvor mulighederne for at gøre karriere er rigtig gode? Har du gåpåmod og evner til at gennemføre et seriøst uddannelsesforløb – så er salgsassistentelevuddannelsen lige noget for dig!

    Jobbet
    Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag og hurtigt ansvar for dine egne områder.

    Du arbejder blandt andet med

    • salg
    • eksponering af varer
    • kundevejledning
    • drift af varehuset


    Lidt om Køl og Frost
    I afdelingen sælger vi en bred vifte af mad. Her er de færdigpakkede produkter fra vores leverandører sammen med de varer, som vi selv producerer i slagterafdelingen. Hos os finder kunderne altid aktuelle varer, der følger sæsoner og traditioner, samtidig med at vi tilbyder spændende, nye smagsoplevelser og specialiteter fra ind- og udland.


    Interesseret?
    Læs mere på her.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    30. Apr

    6710, Esbjerg V

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    30. Apr

    6710, Esbjerg V

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Føtex

    23. Maj

    6700, Esbjerg

    Elitebagerelev

    Ønsker du en uddannelse, hvor du både har hænderne i bolledejen og får kompetencer indenfor ledelse, produktionsplanlægning og drift? Vi oplever i højere og højere grad, at vores kunder gerne vil betale for friskbagt kvalitetsbrød, og det er et område, der aldrig ligger stille. Vores udvalg skifter med tidens trends og sæsonernes skiften.

    Med en uddannelse som elitebager bliver du en af dem, der skal være med til at tegne fremtiden for bagerfaget. Vi uddanner dig med fokus på alle de elementer, der skal til, for at få en moderne produktion til at fungere. Uddannelsen er opdelt i to forløb.

    De første to år er der fokus på håndværket, hvor du får opbygget varekendskab, og du lærer om køb, salg og kalkulationer, i et forløb, der er et mix af praktisk læring i bageriet, skoleophold og moduler med fokus på teamwork.

    De sidste halvandet år bygger vi endnu mere på. Her får du opbygget stærke kompetencer, der giver dig et solidt fundament til at kunne planlægge og lede en produktion og til at kunne videreudvikle og udbygge.

    Når du er uddannet elitebager, åbner sig en række nye muligheder. Med uddannelsen kan du arbejde mod en fremtid som bagermester eller produktionsleder, eller du kan vælge at videreuddanne dig til fx procesteknolog, professionsbachelor i ernæring og sundhed, serviceøkonom eller andre spændende retninger indenfor fødevarer og ernæring.

    Skoleopholdene
    Din uddannelse er en kombination af praktik i bageriet og skoleophold på teknisk skole. Du kommer også på to spændende skoleophold sammen med de øvrige elever fra Salling Group på vores eget kursuscenter.

    Du afslutter uddannelsen med en svendeprøve.

    Hvor lang tid tager det?
    Hvis du kommer direkte fra 9. eller 10. klasse skal du starte med at tage grundforløbet indenfor bagerfaget. Det tager 6 måneder. Derefter skal du stå i lære i 3 år og 6 måneder.

    Hvis du allerede har gennemført grundforløbet indenfor bagerfaget inden du starter i lære hos os, skal du stå i lære i 3 år og 6 måneder.

    Interesseret?
    Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og fremtidsmuligheder lige her.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Bilka

    10. Maj

    Salgsassistent til bageriudsalget

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj.  Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Bageriudsalget
    Hos Bilka-bageren laver vi brød helt fra bunden – som i de gode, gamle dage, og i bageriudsalget er det dig, der giver kunderne en smilende, effektiv og kompetent betjening, så kunderne kan få vores lækre kager og brød med hjem.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Bilka

    23. Maj

    Medarbejder til Bistro

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar  
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj.  Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Bistro
    I Bistro er vi et team af gode og service-mindede medarbejdere og kolleger. Vi har en positiv omgangstone og er altid friske med en hjælpende hånd og en kvik bemærkning. Vores kvalitetsniveau er højt, og vi har fokus på at levere de allerbedste smagsoplevelser til vores kunder, uanset om de kommer for at få en kop kaffe, eller de vil bestille nytårsmenu til 20 personer.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Føtex

    23. Maj

    Medarbejder til delikatessen

    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    At være ansat i føtex er meget mere end at holde butikken pæn, ordentlig og opfyldt. Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning. Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ. 

    Du får en alsidig hverdag med ansvar
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger. Til tider er du alene i din afdeling, og så har du ansvaret for at nå i mål med opgaverne – og med tiden bliver du måske lukkeansvarlig.

    Her kommer du langt med et smil  
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen. Som medarbejder på gulvet er du den første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Velkommen til delikatessen – vi laver mad fra bunden
    Delikatessen er en del af føtex’ slagterafdeling, og det giver dig et stort sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

    Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at salgsarealet er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Bilka

    23. Maj

    Medarbejder til kasselinjen

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj.  Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Kasselinjen
    Som serviceassistent i Bilkas kasselinje er du helt i front hos kunderne – uanset om du sidder i en ordinær kasse, eller du er tilknyttet scan-selv-kasserne. Du er den person, som sikrer, at kunderne får en god afslutning på deres indkøbstur, og det gør du bedst med effektivitet, god service og et stort smil. I kasselinjen skal du ikke ’bare’ scanne kundernes varer og give rigtigt tilbage. Du sikrer, at vores kampagner bliver synlige og tilgængelige for kunderne, du besvarer kundernes spørgsmål, du overholder regler for salg af tobak og alkohol, og du følger alle de interne procedurer – samtidig med at du scanner kundens varer, gennemfører betalingerne korrekt og giver kunden en god og nærværende behandling.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Bilka

    23. Maj

    Maskot – Ulven Billie

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar  
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj. Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Ulven Bille
    Bilkas maskot er blevet en meget vigtig del af indkøbsoplevelsen i Bilka, når Billie uddeler ulveposer til ulvetimen og får krammere af glade børn. Du er det udadvendte og glade menneske, der kan sprede smil og små distraktioner, når indkøbsturen bliver lidt lang for de yngste kunder, og som kan byde på en ekstra oplevelse omkring festdage, ferier og højtider.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    16. Maj

    6705, Esbjerg Ø

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Maj

    Er du vores nye Floor Manager?

    Som Floor Manager har du det fulde overblik over og ansvar for forløbet i restauranten på en given aften. I tæt samarbejde med de andre kolleger på arbejde sikrer du, at vores gæster er gladere, når de går, end da de kom.

    Gå forrest med dit værtskab og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig flamme uniform og dit bedste smil, når du sikrer at alle vores mange gæster får en oplevelse hos os, så de besøger os igen - og igen. Du behøver ikke være faglært tjener eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i værtskab samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet krydret med masser af kærlighed i vores værtskab.

    Vi leder nu efter vores mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Restauranten og værtskabet er din banehalvdel

    Som Floor manager får du den hellige opgave at sikre gæstens oplevelse, når de besøger os. Det gør du, allerede før vi åbner kl. 17, hvor du gør restauranten klar og ligger din plan for driften. Når restaurantteamet møder ind, er det dig, der leder og fordeler dagens opgaver. Du er med ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Placerer borde og er ansvarlig for bordreservationerne
    • Tager ansvar for aftenens team (værterne) og har det fulde overblik over aftenens forløb i restauranten
    • Samarbejder omkring driften af restauranten generelt
    • Koordinerer med vores Buffet Manager, som har ansvaret for køkkenet
    • Koordinerer og sparrer med General Manageren, som har det overordnede ansvar
    • Sikrer høj gæstetilfredshed

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at en restaurant skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har ofte travlt men ikke mere travlt end, at vi kan hjælpe hinanden med det klare formål at levere værtskab i verdensklasse – til alle vores gæster. Vi gør os umage med at skabe et stærkt sammenhold og højt humør i teamet.

    Den serviceglade og fokuserede type

    • Du har et højt servicegen og lyst til at gøre en forskel for vores gæster
    • Du har erfaring fra restaurations-/service-branchen
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er udadvendt, selvsikker og positiv
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Maj

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som Buffet Manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17, og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Maj

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Maj

    Er du vores nye opfylder?

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer, at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Maj

    Vi søger værter i verdensklasse - er det dig?

    Som vært er det dig, der tager ansvar for, at alle vores gæster får en fantastisk oplevelse, fra de træder ind i restauranten, til de forlader den igen. Du er gæstens personlige vært, som med udstråling og smil behager gæsterne, som var de i dit eget hjem.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig der,:

    • Tager ansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Tager imod bestillinger af drikkevarer og desserter samt serverer disse
    • Rydder af og dækker op i restauranten

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø i overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere

Job i Esbjerg

Når du søger job i Esbjerg, så er der mange muligheder, da Esbjerg er Danmark´s 5. største by. Der er mange jobs at søge, eksempelvis i:

  • Esbjerg Kommune
  • Esbjerg lufthavn
  • Esbjerg havn

Du kan derfor søge job i følgende områder:

  • 6700 Esbjerg - som er det samme som Esbjerg C
  • 6705 Esbjerg Ø - inklusiv Kvaglund
  • 6710 Esbjerg V - her ligger blandt andet Hjerting
  • 6715 Esbjerg N - hvor Esbjerg Storcenter ligger

Job i Esbjerg over 18

Er du over 18 år, og gerne vil have et job i Esbjerg, så kan du søge efter job via jobportalen Findjobhub.com 

Her finder du også arbejde til dit sabbatår. 

Et job i dit sabbatår behøver ikke at være et fuldtidsjob. Det kan godt være en kombination af forskellige deltidsjob.

Når du er fyldt 18 år, så må du være tjener og servere alkohol. Du kan også være chauffør, hvis du har et kørekort. Og endeligt så må du som 18-årig gerne arbejde om natten.

Job i Esbjerg ufaglært

Et job som ufaglært i Esbjerg kan du også søge via Findjobhub.com, som er én af Danmark´s største jobportaler. 

Som ufaglært vil du ikke nødvendigvis få den samme løn, som en faglært person. Men det kan der ændres på, hvis du vælger at tage en voksenuddannelse på én af skolerne i Esbjerg. 

Du kan eksempelvis blive voksenlærling som:

  • Gartner
  • Mekaniker
  • Maler
  • Lægesekretær
loading