Privat-konto

Allerede har en konto? Log ind nu

Priser

Dage 30
Priser fra 1.495 ,-

Priser er eksklusiv moms

Udfyld

Payment types: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Allerede har en konto? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Efter branche

Ledige stillinger

  • Føtex

    18. Jun

    Salgsassistentelev til Textil

    Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt – som kunde mærker man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én, der ikke er. Det er forskellen, der gør, at kunderne kommer igen og igen.

    I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Det er en ubegrundet fordom, at du blot fylder varer på hylder – for hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre fede opgaver.


    Hverdagen

    Du bliver fra starten engageret i et levende arbejdsliv med masser af ansvar, for selvom du er under uddannelse, er du også allerede i gang med din karriere.

    Ansøgningskrav

    For at starte som salgsassistentelev hos os, skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

    • EUD/EUX Business-eksamen
    • HHX-eksamen
    • Studentereksamen, HF’er eller HTX’er kombineret med 5-ugers EUD/HGS

    Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og adgangskrav lige her

    Så er du på jagt efter en uddannelse, hvor mulighederne for at gøre karriere er rigtig gode? Har du gåpåmod og evner til at gennemføre et seriøst uddannelsesforløb – så er salgsassistentelevuddannelsen lige noget for dig!

    Jobbet
    Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag og hurtigt ansvar for dine egne områder.

    Du arbejder blandt andet med

    • salg
    • eksponering af varer
    • kundevejledning
    • drift af varehuset


    Lidt om Textil

    Textilafdelingen sælger tøj og sko til hele familien. De hurtige skift inden for trends og mode betyder, at planlægning og opfølgning er vigtige nøgleord. Vi har også fokus på at optimere salget og skabe resultater, der er endnu bedre end i går. Glæd dig til et inspirerende job i et miljø, hvor der er fuld fart på, og hvor vi lytter til dine ideer og meget gerne lader os inspirere.


    Interesseret?
    Læs mere på her.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    18. Jun

    2400, København NV

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Føtex

    18. Jun

    Medarbejder til delikatessen

    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    At være ansat i føtex er meget mere end at holde butikken pæn, ordentlig og opfyldt. Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning. Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ. 

    Du får en alsidig hverdag med ansvar
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger. Til tider er du alene i din afdeling, og så har du ansvaret for at nå i mål med opgaverne – og med tiden bliver du måske lukkeansvarlig.

    Her kommer du langt med et smil  
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen. Som medarbejder på gulvet er du den første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Velkommen til delikatessen – vi laver mad fra bunden
    Delikatessen er en del af føtex’ slagterafdeling, og det giver dig et stort sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

    Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at salgsarealet er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Maj

    Er du på udkig efter et sommerjob? Så læs med her! Vi søger en sommerferieafløser OVER 18 år til vores butik i Gentofte, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden i ca. 5-10 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende og møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger derudover vægt på, at du er energisk og fleksibel, ligesom vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: Hurtigst muligt.


    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Føtex

    18. Jun

    2300, København S

    Kasseassistent

    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning. Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ.

    Her kommer du langt med et smil
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen. Som medarbejder i kassen er du ofte den sidste, kunderne ser, og når du sender dem afsted med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Kasselinjen
    I kasselinjen er du helt i front hos kunderne – uanset om du sidder i en ordinær kasse, eller du er tilknyttet scan-selv-kasserne. Du er den person, som sikrer, at kunderne får en god afslutning på deres indkøbstur, og det gør du bedst med effektivitet, god service og et stort smil. I kasselinjen skal du ikke ’bare’ scanne kundernes varer og give rigtigt tilbage. Du sikrer, at vores kampagner bliver synlige og tilgængelige for kunderne, du besvarer kundernes spørgsmål, du overholder regler for salg af tobak og alkohol, og du følger alle de interne procedurer – samtidig med at du scanner kundens varer, gennemfører betalingerne korrekt og giver kunden en god og nærværende behandling.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at dit arbejdsområde er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    10. Jun

    2500, Valby

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    7. Jun

    Introduktion

    Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? Og vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Primært møde ind til morgenvagter med mødetid kl. 06.00 – det kan både være i hverdagene og hver anden weekend – og vær forberedt på, at der også kan være aftenvagter 
    • Fylde varer op på hylderne
    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag 
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 144,28 kr. i timen som faglært og 134,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV! 

    Læs mere
  • Føtex

    18. Jun

    Salgsassistentelev til serviceenheden

    Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt – som kunde oplever man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én der ikke er. Det er forskellen der gør, at kunderne kommer igen og igen. I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre spændende opgaver.

    Hverdagen
    Du bliver fra starten engageret i et levende arbejdsliv med masser af ansvar, for selvom du er under uddannelse, er du også allerede i gang med din karriere.

    Ansøgningskrav

    For at starte som salgsassistentelev hos os, skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

    • EUD/EUX Business-eksamen
    • HHX-eksamen
    • Studentereksamen, HF’er eller HTX’er kombineret med 5-ugers EUD/HGS

    Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og adgangskrav lige her

    Så er du på jagt efter en uddannelse, hvor mulighederne for at gøre karriere er rigtig gode? Har du gå-på-mod og evner til at gennemføre et seriøst uddannelsesforløb – så er salgsassistentelevuddannelsen lige noget for dig!

    Jobbet
    Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag, og du vil hurtigt blive et af de kendte ansigter, som kunderne søger for hjælp og assistance.

    Du arbejder med mange forskellige opgaver, bl.a.

    • Kundeservice. Du lærer om korrekt reklamationsbehandling, og hvad loven siger, og du lærer også, hvordan du håndterer de svære situationer. Du er helt i front hos kunderne, når Salling Group gennemfører nye projekter og aktiviteter, der giver en endnu bedre indkøbsoplevelse.
    • Personligt salg. Du vil i løbet af din uddannelse bl.a. blive tilknyttet kiosk og brødudsalg (eller anden salgsfunktion), hvor du med et smil vejleder kunderne og sikrer, at kundens køb kører glat igennem.
    • Varepræsentation og -oplæg/konceptstyring. Du vil blive sat godt ind i vores koncepter, som du skal sikre bliver overholdt, ligesom du skal sikre, at varerne er lækkert og indbydende præsenteret.
    • Driftsopgaver. Du vil komme godt omkring en lang række faste rutiner i varehuset – som fx pengehåndtering, opfølgning på kassedifferencer og lignende.

    Kvalifikationer
    Du er udadvendt, service- og kundeorienteret, og du brænder for at sikre kunden den bedste oplevelse. Du kan lide den direkte kundekontakt, og det er helt naturligt for dig, at tale med – og hjælpe – mange forskellige mennesker hver dag.

    Interesseret?
    Læs mere her

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    7. Jun

    Introduktion

    Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? Og vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Primært møde ind til morgenvagter med mødetid kl. 06.00 – det kan både være i hverdagene og hver anden weekend – og vær forberedt på, at der også kan være aftenvagter 
    • Fylde varer op på hylderne
    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag 
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 144,28 kr. i timen som faglært og 134,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV! 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    7. Jun

    Introduktion

    Vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 144,28 kr. i timen som faglært og 134,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV! 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    7. Jun

    Introduktion

    Vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 144,28 kr. i timen som faglært og 134,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV! 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    7. Jun

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    7. Jun

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • REMA1000

    31. Maj

    2300, København S

    Bliv en del af et værdibaseret discountkoncept – søg stillingen som salgsleder i REMA 1000 på Willumvej, Amager

    I REMA 1000 er vi positive og offensive mennesker med ét fælles mål – nemlig at vi vil være bedst til at drive dagligvarebutik i Danmark. Det vigtigste element i den mission er engagerede kolleger, som elsker at gøre en forskel i deres job.

    Som salgsleder hos REMA 1000 på Willumvej får du et selvstændigt og udviklende job i et discountkoncept, hvor dit bidrag og din person vil blive værdsat, og hvor der er mulighed for at afprøve egne idéer i praksis.

    Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

    • Disponering og eksponering af varer
    • Egne ansvarsområder som f.eks. frugt & grønt, kød, pålæg eller blomster
    • Ledelse og motivation af vores dygtige medarbejdere
    • At sikre god kundeservice – blandt andet ved at sørge for, at vores kunder altid føler sig velkomne

    Vi stræber altid efter at give de bedste oplevelser i vores butik, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. God kundeservice er derfor en topprioritet og skal være en medvirkende faktor til, at vores REMA 1000 bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Dig som salgsleder i REMA 1000
    Du skal være positiv, offensiv og kunne trives i et tempofyldt miljø. Stillingen er 37 timer, hvor du må forvente at arbejde dag, aften og weekend arbejde. Der vil være en fast grundløn og mulighed for bonusordning.

    Erfaring fra en lignende stilling i dagligvarehandlen er et plus, men ikke et krav. For os er det vigtigste, at du har overblik til at planlægge og prioritere de daglige opgaver, er klar til at lære vores værdier at kende og har lyst til at bidrage til vores fællesskab, hvor vi driver Discount med holdning – samt at du naturligvis er villig til at ”smøge ærmerne op” i en hverdag med fart på.

    Vi giver plads til store ambitioner i REMA 1000, og du har som salgsleder mulighed for at udvikle din karriere i retning af souschef eller måske købmand. 

    Lyder det som noget for dig?
    Så klik på linket her til højre 'Søg stillingen'. Vi ser frem til at høre fra dig. Du er selvfølgelig velkommen til, at kigge ned i butikken, hvis du har nogle spørgsmål.
    Læs mere om jobbet som salgsleder i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/salgsleder

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • REMA1000

    8. Jun

    2830, Virum

    Bliv en del af et værdibaseret discountkoncept – søg stillingen som salgsleder i REMA 1000 Virum

    I REMA 1000 er vi positive og offensive mennesker med ét fælles mål – nemlig at vi vil være bedst til at drive dagligvarebutik i Danmark. Det vigtigste element i den mission er engagerede kolleger, som elsker at gøre en forskel i deres job.

    Som salgsleder hos REMA 1000 Virum får du et selvstændigt og udviklende job i et discountkoncept, hvor dit bidrag og din person vil blive værdsat, og hvor der er mulighed for at afprøve egne idéer i praksis.

    Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

    • Disponering og eksponering af varer
    • Egne ansvarsområder som f.eks. frugt & grønt, kød, pålæg eller blomster
    • Ledelse og motivation af vores dygtige medarbejdere
    • At sikre god kundeservice – blandt andet ved at sørge for, at vores kunder altid føler sig velkomne

    Vi stræber altid efter at give de bedste oplevelser i vores butik, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. God kundeservice er derfor en topprioritet og skal være en medvirkende faktor til, at vores REMA 1000 bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Dig som salgsleder i REMA 1000
    Du skal være positiv, offensiv og kunne trives i et tempofyldt miljø, hvor du må forvente at arbejde hver 2. weekend.

    Erfaring fra en lignende stilling i dagligvarehandlen er et plus, men ikke et krav. For os er det vigtigste, at du har overblik til at planlægge og prioritere de daglige opgaver, er klar til at lære vores værdier at kende og har lyst til at bidrage til vores fællesskab, hvor vi driver Discount med holdning – samt at du naturligvis er villig til at ”smøge ærmerne op” i en hverdag med fart på. 

    Vi giver plads til store ambitioner i REMA 1000, og du har som salgsleder mulighed for at udvikle din karriere i retning af souschef eller måske købmand.

    Lyder det som noget for dig?
    Så klik på linket her til højre 'Søg stillingen'. Du er selvfølgelig velkommen til, at kigge ned i butikken hvis du har nogle spørgsmål. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere om jobbet som salgsleder i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/salgsleder

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • REMA1000

    8. Jun

    2830, Virum

    Vil du være en del af ledelsesteamet i et værdibaseret discountkoncept?
    Så søg stillingen som souschef i REMA 1000 i Virum

    I REMA 1000 er vi positive og offensive mennesker med ét fælles mål – nemlig at vi vil være bedst til at drive dagligvarebutik i Danmark. Det vigtigste element i den mission er engagerede kolleger, som elsker at gøre en forskel i deres job, og det kommer blandt andet til udtryk ved, at den enkelte medarbejder får tillid og frihed til at udfylde sin rolle og løse opgaverne.

    Så hvis du – ligesom os – har et positivt menneskesyn og tror på potentialet i det enkelte menneske, så er jobbet som souschef måske noget for dig!

    Som souschef i REMA 1000 vil du blandt andet være købmandens stedfortræder, og derfor får du også et betydeligt og spændende ledelsesansvar.

    Dine arbejdsopgaver vil være både ledelsesorienterede og praktiske:

    • Du skal motivere og lede vores dygtige medarbejdere, så I sammen kan give kunderne gode oplevelser, når de handler hos os
    • Du skal arbejde med vareopfyldning, disponering og sortimentspleje, så butikken altid fremstår indbydende og overskuelig

    Vi stræber altid efter at give de bedste oplevelser i vores butik, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. God kundeservice er derfor en topprioritet og skal medvirke til, at vores REMA 1000 bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Dig som souschef i REMA 1000 
    Vi tilbyder et selvstændigt og udviklende job i et koncept, hvor du bliver værdsat og får mulighed for at afprøve egne ideer. Du må gerne være ambitiøs og måske på sigt selv ønske at blive selvstændig købmand i REMA 1000. Som person skal du derfor:

    • Være positiv og offensiv i din tilgang til arbejdet

    • Kunne trives i et miljø, hvor der er fart på hverdagen

    • Være ansvarsbevidst, selvstændig og besidde en god portion erfaring fra detailhandlen

    • Have lyst til at arbejde og tale med mennesker – kunder, kolleger, leverandører og vores administration

    • Lære vores værdier at kende og have lyst til at bidrage til vores fællesskab, hvor vi hver dag driver Discount med holdning – via vores ansvarlighedstiltag og positive menneskesyn

    Rent praktisk indebærer jobbet skiftende arbejdstider og weekendarbejde hver 2. uge. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kigge forbi butikken til en snak med købmanden.

    Lyder det som noget for dig?
    Så klik på ’Søg stillingen’ - vi ser frem til at høre fra dig. Læs mere om jobbet som souschef i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/souschef

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    18. Jun

    2500, Valby

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • REMA1000

    8. Jun

    2830, Virum

    Vi søger lige nu en salgsassistentelev til vores REMA 1000 butik i Virum

    Er du klar til en elevuddannelse, der gør dig fagligt stærk og styrker dine sociale og faglige kompetencer? Er du frisk på to spændende, arbejdsomme og sjove år?

    Kan du lide detailhandel? Vil du være en del af Danmarks hurtigst voksende dagligvarekoncept? Er du ambitiøs? Har du gå-på-mod og sans for at arbejde med mennesker?
    Så skal du starte som elev i REMA 1000 Virum. Du kan starte som elev i REMA 1000, når du har gennemført HG2 eller HHX, men der er også andre muligheder som f.eks. mesterlære. Læs mere om dine muligheder som elev hos REMA 1000 på vores hjemmeside her https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/elev

    Fokus på dig 
    I REMA 1000 giver vi dig et godt introforløb. Derfor laver du og købmanden allerede fra starten en personlig uddannelsesplan. Din købmand er din daglige sparringspartner, som også har tæt samarbejde med skolen. På den måde sikrer vi, at både din dagligdag i butikken og din uddannelse på skolen går, som den skal. 
     
    I REMA 1000 har vi lidt over 400 elever fordelt på mere end 385 butikker i hele Danmark. På vores skoleophold kommer du til at gå sammen med andre REMA 1000 elever fra hele Danmark. Det er den samme klasse, du kommer til at følge gennem hele forløbet.  
     
    Løn under uddannelse 
    Du får selvfølgelig løn under hele din uddannelse, når du har en uddannelsesaftale med REMA 1000. Efter endt elevuddannelse har du mulighed for at søge ind på vores talentuddannelse. Her uddanner vi de personer, som har en drøm om at få deres egen REMA 1000 butik.  
    Under din elevuddannelse kommer du til at arbejde med alle aspekter inden for dagligvarehandel: 
     
    • Produktkendskab  
    • Disponering  
    • Teamudvikling 
    • Drift  
    • Service 
    • Personligt salg  
    • Discount med holdning 
    • Store management  
    • Markedsføring

    Og meget, meget mere.
     
    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.
    Lyder det som noget for dig? - så klik på linket.

    Læs mere
  • REMA1000

    8. Jun

    REMA 1000 i Virum søger lige nu en salgsassistent på deltid

    Måske har du sabbartår og angler du et arbejde? Har du lyst til at komme med på holdet i REMA 1000 Virum? Så har vi jobbet til dig.

    I REMA 1000 Virum stræber vi altid efter at give de bedste oplevelser i vores butik, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. God kundeservice er derfor en topprioritet og skal være en medvirkende faktor til, at vores REMA 1000 bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Vi søger derfor en positiv og offensiv medarbejder, der vil være med til at bidrage til, at kunderne i vores butik får de bedste oplevelser.

    Udover god kundeservice vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå af:

    • Kassearbejde
    • Vareopfyldning
    • Ansvar for egne områder i butikken som f. eks. blomster, kasseområdet, brød eller mejeri.

    Som medarbejder skal du have lyst til at arbejde med mange forskellige opgaver i en tempofyldt hverdag. For os er det vigtigt, at du har overblik til at planlægge og prioritere de daglige opgaver, er klar til at lære vores værdier at kende og har lyst til at bidrage til vores fællesskab, hvor vi driver Discount med holdning, samt at du naturligvis er villig til at ”smøge ærmerne op” i en hverdag med fart på.

    Du må forvente dag, aften og weekendarbejde.

    Lyder det som noget for dig?
    Så send os en ansøgning via 'Søg stillingen' her til højre. Vi ser frem til at høre fra dig. Læs mere om jobbet som salgsassistent i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/salgsassistent

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    18. Jun

    2200, København N

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere

Studiejob i København

Studiejob i København og hovedstadsområdet kan være en udfordring at finde, selvom mange virksomheder har valgt at lægge deres hovedsæde i København eller Storkøbenhavn. Udfordringen er, at der er så mange universiteter, så virksomhederne kan i høj grad vælge og vrage imellem de studerende, der søger et studierelevant job.

Værst ser de ud for eksempelvis de studerende, som læser kommunikation. Både, fordi der er som mange kommunikationsstuderende, men også fordi, at mange de studiejobs - som findes hos mediebureauerne - ikke kræver den store viden, ud over hvordan de sociale medier fungerer.

Tænk derfor lidt bredere, end du måske ellers gør. Tænk i muligheder i stedet for begrænsninger. Det kan være, at du kan få et studiejob i en mindre virksomhed, som måske ikke har så stærkt et navn i branchen. Derimod kan du være heldig at få et mere interessant studiejob, da du får lov til at lave en lang række forskellige ting.

Deltidsjob i København

Hvornår er der tale om et deltidsjob, og hvornår er der tale om et studiejob i København - eller er der overhovedet en forskel? Søger du et deltidsjob i København, så kan der sagtens være tale om et studiejob eller et studentermedhjælper job, som nogen ynder at kalde det.

Spørger man universiteterne, så er det hensigtsmæssigt for dit studie, at dit studiejob er maksimum 15 timer pr. uge. Et deltidsjob kan i sagens natur være op til 37 timer, som definerer, hvad et fuldtidsjob er. Så det er i antallet af timer, at den store forskel ligger - om der er tale om et studiejob eller et deltidsjob.

Studiejob løn

Løn er ikke alt - men det kan have betydning, når vi taler om studenterjobs. Du bliver ikke hovedrig af at have et studiejob, men studiejobbet kan bane vejen for dig, for at få et godt CV, og dermed en af grundstenene til at du får en god karriere, og dermed også en god løn på sigt.

Et studiejob i København vil alt andet lige ligge omkring de 125 kr. i timen. Der er ingen formelle aftaler indenfor studiejob, så timelønnen kan afhænge af udbud og efterspørgsel. Dog vil de fleste studiejob være for unge, der er over 18 år, så det vil afspejle i din løn.

Ledige stillinger i København

Når du søger: Ledig studiejob i København, eller Storkøbenhavn, så vær indstillet på, at du skal søge en del stillinger – både via jobopslag, men også uopfordret. De ledige studiejobs i København kan du eksempelvis finde via denne jobportal for studerende.

Her kan du også vælge at få en gratis jobagent, så du får automatisk besked, når der er nye studenterjobs i København eller en af forstæderne.

Er du allerede studentermedhjælper, kan du måske også hjælpe en anden studerende ind i din virksomhed. Enten fordi, at du kan se, at I mangler arbejdskraft, eller fordi, at du stopper i dit studiejob, da du enten vil koncentrere dig om dit studie, eller reelt er blevet færdig som bachelor eller kandidat.

Nogle unge, som er færdige med deres studie, fortsætter i deres studenterjob, indtil de har fundet et mere fast arbejde i form af et fuldtidsjob. Ønsker du at gå den vej, så kan du have glæde af at kontakte din a-kasse, så du ikke konflikter i forhold eksempelvis din mulige ret til dagpenge.

Dagpengesats for nyuddannede

Skulle du komme i den situation, at du efter endt studie, ikke lige kan finde et arbejde, så er du dagpengeberettiget, hvis du du været studiemedlem af en a-kasse i minimum ét år dagen efter, den dag du afslutter din bachelor- eller kandidatuddannelse. Alternativ er du dagpengeberettiget efter én måned efter den færdiggjorte uddannelse - blot du lige husker at melde dig ledig på arbejdsmarkedet, dagen efter du har afsluttet din uddannelse.

Det gode spørgsmål er så: Hvad får jeg udbetalt? Dimittendsats (dagpengesats for nyuddannede) er 13.815 kr. (år 2021) - hvilket svarer til 71,5% af den højeste dagpengesats som er 19.322 kr. Er du forsørger - det vil sige, har du et barn, er dagpengesatsen lidt højere.

Til sammenligning er SU sats for ungdomuddannelser op til det gymnasiale niveau i 2022 for hjemmeboende 994 – 2.758 kr./måned (afhængig af forældreindkomst). Også her er der mulighed for forsørgertillæg. For udeboende gælder SU satserne: 4.104 – 6.397 kr. for 18-19 årige med dispensation (afhængig af forældreindkomsten) 6.397 kr. for +20 årige.

Tager vi de videregående uddannelser er SU satsen for hjemmeboende den samme, men 6.397 kr. for udeboende. Den højeste SU sats skyldes, at man på dette tidspunkt i sagens natur er fyldt 18 år.

Funktionærloven

Når du som dimittend har fået dit første arbejde, og bliver ansat, hvor Funktionærloven indgår som en del af din kontrakt, så er der række forhold som du skal være opmærksom på:

Funktionærloven sygdom: Der findes en 120-dages regel. Er du syg i mere end 120 dage, hvor du samtidig får løn (hvilket du skal have), så kan din arbejdsgiver fyre dig.

Funktionærloven opsigelsesvarsel: Har du været ansat under 6 måneder, har du 1 måneds opsigelse. Mellem 6 måneder og 3 år, kræver 3 måneders opsigelse fra arbejdsgiver´s side. Mellem 3-6 år kræver 4 måneders opsigelse. Og endeligt har du arbejdet hos den samme arbejdsgiver i 6-9 år, vil der være 5 måneders opsigelsefrist. Derefter har din arbejdsgiver altid et opsigelsesvarsel på 6 måneder.

Vedrørende Funktionærloven opsigelse - fra arbejdstager´s side - så gælder det, at du blot skal give din arbejdsgiver et varsel på indeværende måned + 1 måned. Dette gælder uanset, hvor mange år du har haft det samme arbejde.

Så din opsigelse ifølge Funktionærloven, er væsentlig lettere for dig, end for din arbejdsgiver. Dette er tilfældet for, at beskytte dig som arbejdstager.

loading